Запобігання забрудненню дизельного палива

Батьківська категорія: Ресурси Статті Перегляди: 1425

Проблеми з якістю палива, в тому числі потрапляння бруду, можуть в кінцевому підсумку призвести до несправності паливної системи.

Кожна година простою може коштувати тисячі євро

Виробники сипучих будівельних матеріалів прагнуть будь-якими способами мінімізувати позапланові простої. Іноді проблеми можуть виникати в несподіваних місцях, тому необхідна ретельна перевірка.

Одним з місць, де може виникнути проблема, є мобільна автоцистерна або стаціонарна ємність для зберігання дизельного палива. В кожному літрі дизельного палива можуть міститися забруднюючі речовини, і таке паливо, не є абсолютно чистим, може серйозно пошкодити дорогі дизельні двигуни з паливною системою «Коммон рейл» (HPCR).

Паливні системи, якими оснащуються сучасні малотоксичні дизельні двигуни, працюють значно ефективніше, але через менші допусків на форсунки набагато більше схильні до поломок, ніж двигуни більш ранніх моделей.

До появи двигунів з паливною системою «Коммон рейл» стандартом чистоти палива було формулювання «прозоре і світле». Можна було просто подивитися на паливо, щоб переконатися в його безпеці для вашого двигуна. Але сучасні системи набагато більш схильні до пошкодження забруднюючими речовинами, які неможливо розпізнати неозброєним оком.

Чи знаєте ви, що око може розрізнити тільки частинки розміром не менше 40 мікрон? І чи знаєте ви, що розмір часток, здатних пошкодити форсунки, становить всього 2 мікрона? Це розмір бактерії.

Паливо поганої якості, що містить такі забруднюючі речовини, як бруд, призводить до зниження витрати палива, збільшенню кількості циклу регенерації дизельних сажових фільтрів (DPF), передчасного засмічення паливних фільтрів, втрати потужності двигуна, виходу фільтрів DPF з ладу і, в підсумку, до відмови паливної системи.

Вірогідність забруднення палива зростає в міру того, як на «кінцевій» стадії зберігання паливо переливається в мобільні автоцистерни або інші ємності.

У більшості галузей, де використовується позашляхова техніка, поломка двигуна або паливної форсунки - це найгірший сценарій.

Заміна або ремонт двигуна є однією з найбільш витратних проблем при експлуатації техніки і обладнання. Однак в гірничодобувній промисловості вихід навантажувача або самоскида з ладу на кілька днів може призвести до ще більших витрат. Навіть кілька годин втраченого виробничого часу - це втрати.

Знання проблемних місць

Перед виробником сипучих будівельних матеріалів постає наступне питання: «Що може забезпечити чистоту дизельного палива, на якому працюють двигуни нового покоління?» Коротка відповідь - фільтрація. Але щоб краще це зрозуміти, виробники повинні подумати про всілякі місця забруднення палива під час всього його шляху від паливного бака до форсунок.

«Оскільки допуски для більшості дизельних двигунів з паливною системою" Коммон рейл "(HPCR) не перевищують 2 мікрон, то частинки бруду розміром з бактерію можуть викликати точкову корозію і, в підсумку, пошкодити форсунку, - говорить Пол Клік (Paul Klick), менеджер з продажу (глобальні ринки) компанії Donaldson Inc. - Люди передають бактерії, просто чхнув або при звичайному торканні один одного, тому ви можете собі уявити, що заливка палива в паливну ємність в запорошених або брудних умовах призводить до потрапляння в нього забруднень ».

Паливо вивозиться з нафтопереробного заводу автомобілями, залізничним транспортом, баржами або по трубопроводу. У будь-якому випадку, кожен раз, коли паливо переливається, і на кожному етапі транспортування можливо його забруднення.

Існують інструкції, що пояснюють, як правильно переливати, транспортувати дизельне паливо, але вони датуються 1950-ми роками і не відповідають сучасним технологічним вимогам до дизельних двигунів.

Потім паливо ще раз переливається, потрапивши до наливного терміналу, де знову можливе попадання бруду, води і хімічних забруднювачів в паливну ємність.

Дизельне паливо доставляється автоцистерною від наливної терміналу до кінцевого об'єкта, де воно переливається в стаціонарну ємність для зберігання дизельного палива. Місце переливання палива - ще одна з точок, де бруд може потрапити в паливо.

З стаціонарної ємності для зберігання дизельного палива на кінцевому об'єкті паливо може переливатися в ємності меншого розміру, наприклад в мобільні автозаправники або безпосередньо в паливні баки техніки і обладнання. Тут ймовірність забруднення найвища, оскільки кожен раз, коли паливо переливається, в нього можуть потрапити забруднення.

«Дистриб'ютори в регіонах повинні дотримуватися держстандарти чистоти, і більшість з них так це і робить, - каже Клік. - Проблема в тому, що нормативи в нашій галузі не завжди відповідають вимогам наших двигунів. Виробник палива може дотримуватись усіх діючих вимог до виробничого процесу, але паливо може виявитися занадто брудним для двигунів нових моделей».

Проблеми з ємностями для зберігання палива

Крім згаданих раніше проблем, ємності кінцевих споживачів також представляють проблему. Наливний бак - це зона підвищеної небезпеки з точки зору попадання забруднень. У витяжні отвори може проникнути пил. Кожен раз при закачуванні палива в наливний бак або зливі з нього осад, що піднімається з дна, може потрапити прямо в паливний бак вашої техніки.

Волога - найгірший ворог дизельного палива. Вода всередині наливного бака може привести до появи іржі. Попадання в бак більшої кількості вологи може привести до появи бактерій, які харчуються паливом.

Крім того, вода робить біодизельне паливо нестабільним і може викликати випадання гліцерину, здатного засмічувати системи фільтрації наливних баків і техніки. Вода, що виділилася з дизельного палива, може викликати корозію, роз'їдання ущільнюючої поверхні форсунок або утворення на ній наскрізних каналів і навіть зрив наконечників форсунок.

Фільтрація як рішення

Клік стверджує, що абсолютного захисту не існує, але ефективна фільтрація грає важливу роль в захисті вашого двигуна.

Він зазначає: «Сучасні передові фільтруючі матеріали захищають двигуни краще, ніж це передбачено діючими в нашій галузі стандартами. Ми, природно, рекомендуємо використовувати для вашої техніки і обладнання високоефективні рішення по фільтрації, але необхідно пам'ятати, що ваші ємності для зберігання палива також потребують надійної системи фільтрації ».

Ефективна фільтрація грає важливу роль в захисті двигунів. Автор фото: Зак Менц (Zach Mentz).

Надійна система фільтрації означає фільтри на вході в наливний бак, фільтр-сапун в системі вентиляції, а також якісний фільтр грубої очистки і високотехнологічний вологовідділювач на кожному бензозаправних насосі.

Чи йде мова про стаціонарні або автономні фільтрації, в будь-якому випадку необхідно пам'ятати, що не всі дизельні фільтри однакові. Одні здатні затримувати тільки (буквально) каміння, тоді як інші схоплюють більше 99,9% всіх забруднюючих речовин, які можуть пошкодити сучасні двигуни з паливною системою «Коммон рейл». Висновок: використовуючи фільтр для очищення дизельного палива, дотримуйтесь рекомендацій по заміні для конкретного двигуна.

«У гірничодобувній промисловості техніка та обладнання працюють в суворих умовах - каже Клік. - Найкраще, що можна зробити для підтримки вашої техніки і обладнання в робочому стані, - це забезпечити максимальну чистоту палива ».

Надрукувати